szombat, november 20, 2021

10 percesek - Saját testsúly

Ma jó későn kezdtem edzeni, az idő fagypont körülire hűlt le. No meg sötét is volt :-)

Edzésügyileg egy új sémát próbáltam ki - ráuntam az eddigiekre - saját testsúlyos gyakorlatok voltak, minden gyakorlatra 10 percet szántam: percenként kezdtem neki az 5 ismétlésnek.

  • Húzódzkodás: 10x(minden percben 5 ismétlés), az utolsó sorozatokban már gumiszalaggal
  • Invertált evezés: 10x(minden percben 5 ismétlés), kétféle fogást váltogattam
  • Fekvőtámasz: 10x(minden percben 5 ismétlés), lassú és mély végrehajtás
  • Térdemelés függeszkedve: 10x(minden percben 5 ismétlés)
  • Falnak támasztott ülés: 5x(1 perc meló + 1 perc pihi), az utolsó 2 sorozat nagyon brutál
  • Fogáserő:
    • Tépésgyakorlás: 2 újságkupac - 24-26 közepes tépés (ez kb 10 perc meló)
    • 10 perc függeszkedés (saját testsúly): kétkezes 60mp + 30 mp pihi + 5x(30 mp bal + 30mp jobb + 30mp pihi) + kétkezes 60mp
Ennyike.
A kötött végrehajtás nagyon szokatlan, a húzódzkodásban az utolsó 4 sorozatban már gumiszalaggal húztam, mert nem lett volna meg az 5 ismétlés. A többi szépen lement, illetve a falnál ülés volt még érdekes: nagyon beégtek a combjaim három sorozat után, épp hogy meglett az utolsó két sorozatban a 60mp meló. Fogáserővel zártam, ott is két 10 perces blokk volt.

A 10 perces etapok között pár percet bent melegedtem, úgyhogy összesen szűk másfél óra volt az edzéske.

Jó kis saját testsúlyos meló volt, no meg szokatlan is, így szórakoztató.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: