vasárnap, november 28, 2021

Sokszor 10 - Golyós edzés

Már napok óta esik a hó, most járunk a faluban olyan 30-40 cm-nél. Fent nyilván sokkal több. Reggeli képek:



Még pár napig - az előrejelzések szerint - esni fog. Jó lesz :-)

A mai mozgolódás felvezetéseként kiástam az autót. Kár hogy nem fotóztam le, alig látszott ki, rengeteg hó volt rajta, mellette. Jó félóráig lapátoltam és majd átálltunk vele egy tisztább részre, ahol a hókotró aránylag eltakarította a havat.
Egy keveset golyóztam is, sokat nem, mert hideg van:

  • BUP: (5-5)x(@16, @20, @24, @28, @32), egyetlen felmenő sorozat
  • Egykezes evezés golyóval: (10-10)x(@32, @36, @40, @44, @48), egyetlen felmenő sorozat
  • Köteles bicepsz: (10-10)x(@20, @24, @28, @32, @36), egyetlen felmenő sorozat
  • Panel-Farmer: (10m + 32lépcső fel + 32lépcső le + 10m)x(2x@32) + 5, három kör
  • Fogáserő: 
    • Tépések: négy kupac (32-36 tépés)
    • Függeszkedés (saját testsúly): 5x(1 perc normál + 1 perc pihi)
Ennyike.
Három gyakorlatnál egyetlen felmenő sorozat, aztán kicsit lépcsőztem, majd fogáserő. Elég is volt ennyi.

Holnap megkapom a 3. oltást (Pfizer lesz az is, itt nem variálnak, mint Mo-n, ahol egy komplett logikai játékot toltak a 3. oltás kapcsán), remélem nem lesz komolyabb mellékhatás. A 2. oltásnál fájt a vállam és a karom egy napig illetve az oltás napjának estéjén(éjszakáján) jól megizzadtam. Ezzel ki leszek most is békülve.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: