csütörtök, december 02, 2021

Saját testsúly (betegség után)

Hétfőn felvettük Bettivel a 3. oltást, este meg szépen elrontottam a gyomrom, de nagyon durván. Így a kedd és a szerda kiesett edzésügyileg. Az oltás hozta a maga váll- és karfájdalmát, de más mellékhatást nem tapasztaltam.  A hó közben esett, és most is esik, Mondjuk tegnap napközben kicsit meglöttyent az idő, de ma újult erővel folytatta. A faluban 60 cm-t mértek tegnap reggel (ahol háborítatlan). De azán olvadt és eső is esett.

Ma már mozgolódtam egy kicsit:

  • Húzódzkodás: 3x(2, 3, 5), 4x5 gumiszalagos felvezetővel
  • Fekvőtámasz: 3x(5, 10), lassú és mély végrehajtás
  • Invertált evezés: 6x10, háromféle fogással
  • Térdemelés függeszkedve és függeszkedés: 3x(1 perc, az elején 10 ismétlés), egy perc pihikkel
Ennyike.
Azért a gyomorrontás jól lenullázott, kedden mindössze 2 banánt ettem, tegnap már rizset és sovány húst. Ma kezdtem visszatérni a normál étkezésre.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: