szerda, december 22, 2021

Saját testsúly és szauna - TEREM

Kedden, azaz tegnap ismét kimentünk Bettivel egy kicsit szaunázni:

  • Sörös Felöntés
  • Sós gőz

Csak két kört toltunk, de sokat úsztunk a tóban és punnyadtunk a melegvízben. A sörös felöntésnél két üveg alkoholmentes, jéghideg Gössert osztott a szaunában a mester. Nagyon jó kis meleget csinált, mert a három nagy vödör jeget (három felöntés van) lassan szórta a kályhára, nem csak ráöntötte. És persze legyezett piszkosul.

Ma edzés következett, de a hőmérséklet napközben is -8 fok környékén volt (éjszaka -15), már nem vállaltam be a teraszedzést. Helyette vettem egy havi bérletet 65€-os áron, aztán pedig egy kör szauna. Saját testsúlyos edzést toltam:
  • Húzódzkodás: 15x3, háromféle fogás
  • Invertált evezés: 6x10, háromféle fogásszélesség
  • Fekvőtámasz állványon, emelt lábbal: 6x10, nagyon durva volt az emelt láb miatt
  • Lépcsős farmer:
    • saját testsúly: 20 lépcső fel-le kettesével, 10 pihi nélküli menet (kb. 4 perc)
    • @24+@28: 20 lépcső fel-le, 3, 2, 3, 2 menet (kb. 12 perc)
    • saját testsúly: 20 lépcső fel-le kettesével, 10 pihi nélküli menet (kb. 4 perc)
  • Függeszkedés: 3x(30mp bal + 30mp jobb), pihi nélkül, majd 1,5 perc normál kétkezes
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, aztán úszás és punnyadás
Ennyike.
Jó kis edzéske, a lépcsőzés kimondottan lihegtetősre sikerült. A teremben csak @28-ig vannak golyók, mindből természetesen csak egy. Így a két legnagyobb golyót használtam, de mivel sokat mentem, elég is volt. Összesen 600 lépcső.
A szauna nagyon durva volt, este már -10 fok körül volt a hőmérséklet, a tó hihetetlenül hideg, a korláthoz pillanatok alatt odafagyott volna az ujjam, ha megfogom.

Remélem az egy hónap alatt nem zár be a terem, nem lesz újabb lezárás. Ha már havi bérletet vettem. Golyót semmiképp nem viszek be, az év eleji lezárás miatt jó pár golyóm ottragadt hónapokra, csak nyár elején tudtam elhozni. Majd lesz saját testsúlyos, gépes, súlyzós, golyós edzés vegyesen.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: