péntek, december 31, 2021

Súlyzók

Az év utolsó edzése. A múltkori lépcsőzés most nem hagyott annyira durva izomlázat, de azért érződött. 

Ma súlyzókkal melóztam:

  • Duplagolyós MP: 3x(5 + 5)x(@24+@28), az első 5 ismétlés után cseréltem a golyókat a karok között és jöhetett a másik 5
  • Egykezes evezés kézisúlyzóval súlylétrában: 3x(10-10)x(40kg, 42,5kg, 45kg), na itt dupláztam az adagokat
  • Döntött törzsű evezés rúddal, padlóról indított: 3x20x50kg, ismétlő jellegű, kis súly, nagy ismétlés számmal
  • Bicepsz rúddal állványon háromféle magasságból indítva: itt is dupláztam az ismétlésszámot
    • 3x10x40kg, 4-es magasság (majdnem nyújtott kar)
    • 3x10x35kg, 5-es magasság
    • 3x10x30kg, 6-os magasság (a derékszög alatt kicsivel)
  • Lépcsős farmer (feleakkora volumen)
    • saját testsúly: 20 lépcső fel-le kettesével, 5 pihi nélküli menet
    • @24+@28: 20 lépcső fel-le, 2, 2 menet
    • saját testsúly: 20 lépcső fel-le kettesével, 5 pihi nélküli menet
  • Combfeszítő gép - egylábas: 3x(20-20)x30kg (ez egy új gép, nagyon durva áttéttel, mindössze 60 kg-ig vannak rajta lapok
  • Függeszkedés: normál 1 perc, egykezes (30mp bal + 30mp jobb), pihi nincs
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, aztán úszás és punnyadás
Ennyike.
Zömmel 10 ismétlésekkel dolgoztam. A fő rész az egykezes evezés volt, a három súlylétra 10-10 ismétlésekkel nagyon durván lihegtet is. Edzés végén egy kis fogáserő és lépcső, majd szauna.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: