szombat, december 04, 2021

Golyós edzés

Hideg téli idő, az elmúlt éjszaka mínusz 10 fok körülire hűlt le, napközben épp csak fagypont felett, de nem olvadt. Iszonyú sok hó van esett már, most jól le is fagyott a felső 20 cm. Estétől ismét havat mondanak.
Azért mozgolódtam egy kicsit a 0 fokban:
  • Swingek: 10x10x@32, minden percben elkezdve, hááát, ez kemény volt a fene egye meg...
  • Duplagolyós MP: 5x10x(2x@28), minden három percben elkezdve
  • Köteles bicepsz: 5x10x@32, minden három percben elkezdve
  • Panel-Farmer: (10m + 32lépcső fel + 32lépcső le + 10m)x(2x@32) + 5, három kör
  • Fogáserő:
    • Tépésgyakorlás: 2 kupac újság
    • Függeszkedés (saját testsúly): 3x(30mp bal + 30mp jobb)
Ennyike.
Nem is tudom mikor volt utoljára lendítés. Lepörgettem a 10x10 ismétlést minden percben elkezdve, mindössze a @32-es golyóval. Nagyon megviselt, hihetetlenül elszoktam ettől az intenzív, dinamikus melótól.
Két golyós gyakorlat követte 5x10 ismétlésekkel (jó kis mennyiségi meló), aztán mentem három kört a lépcsőházban. Végül fogáserő.

Elfáradtam.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: