szombat, december 25, 2021

Súlyzók

Az elmúlt edzéske végén lenyomott lépcső kupac kegyetlen izomlázat hozott a vádlimban és a combfeszítőimben. Különösen tegnapelőtt, de még tegnap is érdekesen mentem, ezért csak ma merészkedtem ki ismét edzeni. Súlyzós és golyós edzés volt soron:

  • Duplagolyós MP: 4x(5 + 5)x(@24+@28), az első 5 ismétlés után cseréltem a golyókat akarok között és jöhetett a másik 5
  • Egykezes evezés kézisúlyzóval súlylétrában: 3x(5-5)x(40kg, 42,5kg, 45kg)
  • Melltámaszos evezés: 8x5x60kg
  • Bicepsz rúddal állványon háromféle magasságból indítva:
    • 3x5x40kg, 4-es magasság (majdnem nyújtott kar)
    • 3x5x35kg, 5-es magasság
    • 3x5x30kg, 6-os magasság (a derékszög alatt kicsivel)
  • Lépcsős farmer (feleakkora volumen)
    • saját testsúly: 20 lépcső fel-le kettesével, 5 pihi nélküli menet
    • @24+@28: 20 lépcső fel-le, 3, 2 menet
    • saját testsúly: 20 lépcső fel-le kettesével, 5 pihi nélküli menet
  • Függeszkedés:
    • egykezes 3x(30mp bal + 30mp jobb), pihi nincs
    • FG-s 3x(30mp meló + 30mp pihi)
  • Kézisúlyzó görgetés: 3x(amennyi megy)x25kg
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, aztán úszás és punnyadás
Ennyike.
Sokszor 5 ismétlés golyókkal és súlyzókkal. Jól elfáradtam, a szauna nagyon király volt utána. Most simán rövidgatyában slattyogtam át az edzőteremből a fürdőbe (mivel nem kombinált bérletem van, ezért nem tudok közvetlen átmenni, ki kell jönni a teremből és kb. 100 méter séta után bemenni a fürdő főbejáratán). Alig néztem rám furcsán, hiszen mindenki téli gúnyában, én meg rövidnadrágban. Természetesen kabát volt rajtam.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: