hétfő, december 27, 2021

Gépek

A mai meló:

  • Húzódzkodás: 4x(2, 3, 5) + 4x10mp tartás (derékszög), 4 féle fogást variáltam
  • Lehúzás csigán: 4x15x(összes kis lap), 4 féle fogás
  • Egykezes evezés alsó csigán: 4x(15-15)x(összes kis lap)
  • Melltámaszos evezőgép:  4x15x60kg
  • Mellgép: 4x15x(10 lap), nagyon szokatlan volt
  • Tricepsz lenyomás csigán: 4x15x(nem tom hány lap)
  • Bicepsz alsó csigán: 4x15x(összes kis lap)
  • Függeszkedés: egykezes 3x(30mp bal + 30mp jobb + 30mp pihi), majd 90mp normál
  • Kézisúlyzó görgetés: 3x(amennyi megy)x25kg
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, aztán úszás és punnyadás
Ennyike.
Az első gyakorlat egy saját testsúlyos húzódzkodás és tartás volt, de aztán csak gépekkel melóztam. 15 ismétlésekkel dolgoztam minden sorozatban, ami elég magas. Mindent lassan és koncentráltan hajtottam végre, így túl nagy súlyok nem is kellettek. A gépeket egy kevés fogáserő követte. Edzés végén a lépcsőt kihagytam, még mindig izomlázam van :-). Eléggé elfáradtam, szokatlan terhelés ez a sok izolált gépes és ráadásul 15 ismétléses gyakorlat.
Átsétáltam a fürdőbe, ott egy frankó kör szauna és kész. Amikor kiértem a kristályhoz elég sokan voltak, vagy 10 percig az ajtónál ücsörögtem a legalsó emeleten. Aztán előrébb léptem a szauna kályha mellé a középső emeletre, majd 5-6 perc múlva a kedvenc helyemre. Ekkor már egyedül voltam, mindenki kiment. Kb. 25 percet voltam bent, jól is esett utána a jeges tóban úszkálni, meg punnyadni kicsit a melegvizes medencében.
Járvány ide vagy oda, a fürdőben és a szaunában elég sokan voltak, mintha nem lenne holnap. Vagy már úgyis mindegy :-)

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: