hétfő, december 20, 2021

Szauna és Golyós edzés

Tegnap Bettivel szaunáztunk, ha már ingyér van:

  • Kristályszauna
  • Show Aufgüsse (retro diszkó volt)
  • Sós gőz

Minden menet után úszás a hidegvizes tóban, majd punnyadás a melegvizes medencében. Jó kis esti program volt, szerencsére alig voltak.

Ma pedig egy kis golyós mozgolódás volt, -2 fokban:
  • Duplagolyós MP: 5x10x(2x@24), minden három percben elkezdve
  • Egykezes evezés golyóval: 5x(10-10)x@40, minden három percben elkezdve
  • Köteles bicepsz: 5x10x@32, minden három percben elkezdve
  • Tépésgyakorlás: 2 kupac újság
  • Panel-Farmer: (10m + 32lépcső fel + 32lépcső le + 10m)x(2x@32), öt kör
  • Térdemelés függeszkedve: 5x(minden 45mp-ben 10 ismétlés a maradék időben függeszkedés + 45 mp pihi)
Ennyike.
A nyomásokban maradtam a 2x@24-nél, ennél semmit nem éreztem a jobb vállamban, de nem mertem feljebb menni. Örültem, hogy nincs az a kellemetlen húzó érzés a felvételnél. Inkább 10 precíz ismétlés kis golyópárral, mintsem hogy komolyabban rásérüljek.
Még két 5x10 ismétléses gyakorlat követte, majd tépések. Előre hoztam, hogy a panel-farmer után már csak függeszkedés és térdemelés legyen kint, mert kimelegedve minél rövidebb időt célszerű eltölteni a -2 fokban.
A lépcsőzésben egy-egy kör 165-170 környékére tolja fel a pulzusom. Aztán még függeszkedéssel egybekötött térdemelés és kész.

A németek karácsony után az omikron miatt ismét zárnak, nagyon kíváncsi leszek, itt mi lesz a döntés.

Holnap kedd és valszeg szauna, ki tudja, meddig lesz még nyitva

Nincsenek megjegyzések: