vasárnap, január 29, 2017

Könnyű erő (3x3) - 111 kg

Ma uszoda lett volna, de eltököltem az időt délben, délután meg már sokan vannak, ilyenkor sok szoboszlói kimegy punnyadni, úszni és szaunázni. Majd hétköznap megyek. Helyette egy délutáni edzés. A testsúlyom visszaállt 111 kg-ra, furcsa is volt az a pénteki 110 kg. Persze az is igaz, hogy kora délelőtt szoktam mérni, most meg késő délután van, akkor mindig több a testsúly.
Ma 3x3-as nap:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Könnyű erő 3x3:
    • Pincér: 3x(4-4)x@36, egy-egy ismétléssel többet toltam
    • Húzódzkodás: 3x3x(+20kg), azaz 3x3x131kg
  • Vegyes bazár:
    • Gripper + Egylábas vádli padon (+20kg): 3x(5-5 + 20) 
    • Wrist Roller 60kg + Lábemelés függeszkedve fej fölé: 2x(1 befelé és 1 kifelé + 10)
    • Wrist Curls rúddal + Lábemelés függeszkedve fej fölé: 2x(10x80kg + 10)
    • Ferde pados nyomás + Kézisúlyzós evezés: 3x(10-10), lassú végrehajtás
  • Lihegtetős:
    • Snatch@24: 5x(10-10), nagyon nem hajtottam magam
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör nagy pihivel
Ennyike. Mivel a @36 és a @40 között nincs köztes lépcső (nincs @38-as golyóm), így a 3x(3-3)-as napon 3x(4-4)-et tolok belőle. Amúgy érzésre simán ment volna a 3x(5-5) is, de azért könnyű erő, hogy ne szakadjunk meg az edzésen. Csak öregesen...
A vegyes bazárban előre vettem a fogáserős részeket, mert az állvány foglalt volt. Talán jobb is így, mert még jobban tudok a fogásra koncentrálni illetve edzés végére kerül a lihegtetős 10 ismétléses kupac és a közvetlen utána lévő ballisztika.

Holnap hétfő.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
A könnyű erő programodban három gyakorlattal indítottál, de az elmúlt néhány edzésen már csak kettőt viszel tovább. Hová lett a felhúzás?
Nagyon motiváló az évek óta vezetett blogod, csak így tovább!
Üdvözlettel: Nagy Sándor, Debrecen

Névtelen írta...

Szia! Kivettem, mert nagyon leterhelt a nagy súly. Az alacsony terhelésnek meg nem látom hasznát. Helyette beraktam egy szuperszettet nyomás-húzás párból 3 sorozatban 10 ismétléssel. Az étrendi megszorításokhoz is jobban passzol. A nagy súlyú swingek amúgy is rendesen megmozgatják a teljes hátsó mozgásláncot.