csütörtök, január 26, 2017

Könnyű erő (3x3) - 111,5 kg

Ma ráértem, fáradt sem vagyok, úgyhogy egy könnyed edzést toltam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Könnyű erő 3x3:
    • Pincér: 3x(3-3)x@36
    • Húzódzkodás: 3x5x(+16kg), azaz 3x3x128kg
  • Vegyes bazár:
    • Ferde pados nyomás + Kézisúlyzós evezés: 3x(10-10), lassú végrehajtás
    • Gripper + Állóvádli: 3x(5-5 + 20) 
    • Wrist Roller 60kg + Lábemelés függeszkedve fej fölé: 2x(1 befelé és 1 kifelé + 10)
    • Wrist Curls rúddal 80kg + Lábemelés függeszkedve fej fölé: 2x(1 befelé és 1 kifelé + 10)
  • Lihegtetős:
    • Snatch@24: 5x(20-20), a sorozatok között 30 mp-s pihikkel, összesen 200 szakítás
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. Nagyon jól sikerült edzés, szépen és könnyedén letoltam az adagokat. Lefotóztam a Wrist Roller-t, azaz a súlyzórúd puskájára ráapplikált szorító+kötél kombót, ezt tekerem befelé és kifelé.
Először arra az oldalra állok, ahol a kötél felém esik, a képen ez a bal oldal, majd feltekerés (és kontrollált visszaengedés) után rögvest átmegyek a túloldalra (a képen jobb oldal), ekkor a kötél a puska másik oldalára kerül. Itt aztán ismét tekerek. Ez utóbbi könnyebb, ezért is vannak fenn YouTube-on olyan videók, hogy hatalmas súlyokat tekernek fel, csak éppen a könnyebb oldalról.
Következőleg videót is készítek a gyakorlatról.


Szaunára nem maradt időm, sebaj, majd holnap. Ami péntek.

Nincsenek megjegyzések: