vasárnap, július 16, 2017

Ismét Görner

Egy nagyon munkás héten vagyok túl, sem időm, sem erőm nem volt edzeni. Még rágondolni sem. Esténként hullafáradtan estem az ágyba, de túl vagyok rajta. Volt a héten emelés, tartás, cipelés, olyan volt, mint egy 5 napos folyamatos edzés. Tegnap és ma már laza nap volt, így ma jöhetett egy kis edzéske. Nagyon nem variáltam, nagyrészt megismételtem a hétfői edzést:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Görner-szemek:
    • 3G@24, 2 sorozat
    • 3G@32, 1 sorozat
    • 5x(2-es létra)@40, összesen 15G-15G
    • Összesen 15-15 szakítás, 15-15 mp és 15-15 c&p a @40-es golyóval
  • Húzódzkodás kötélen(+@12): 5x5, egy felvezető saját testsúlyos sorozattal
  • Snatch@32 + Panelfarmer(@24-@24): 2x(25-25 + 3. emelet fel-le)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A farmerben a második lépcsőzésnél tartó pozícióban vittem fel, de lefelé már farmerként hoztam. Nagyon szemét dolog volt :-)

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: