hétfő, július 03, 2017

Goerner és szakítás

Ismét az új helyen edzettem, mert megint lógott az eső lába. Sőt, végleg átcuccoltam a golyókat is ide (a múltkor csak a két @24-es golyót hoztam át, de aztán vissza is vittem), mert itt akár télen is lehet edzeni. Persze, lehet hideg lesz, mert innen közvetlenül nyílik a szabadba az ajtó. No meg mivel ez egy előtér, nem is biztos, hogy itt lesz fűtés. De ezen majd ráérek akkor agyalni.
Ha hideg lesz, akkor nincs mese, irány a helyi edzőterem. Egy 5 hónapos bérlet (mert itt ilyen is van, pont lefedi a téli időszakot) korlátlan fürdő és szaunahasználattal meg egyéb kis kedvezményekkel 550 Euro :-) Szinte ingyér van, a hülyének is megéri...
A mai menü:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Görner-szemek + Gripper:
    • 3G@24 + (5-5)xCoC1, 2 sorozat
    • 3G@32 + (5-5)xCoC1,5
    • 3G@36 + (5-5)xCoC2,
    • 1G@40 + (5-5)xCoC2,5, 10 sorozat, ez volt az erőrész
      Összesen 22G és 70-70 szorítás
  • Húzódzkodás kötélen: 5x10 (az utolsó két sorozatban már nem ment egyszerre a 10 ismétlés)
  • Snatch@32: 25-25, 25-25, összesen 100 szakítás
  • Hídtartás: 3x(20mp páros lábas + 10mp-10mp féllábas, 20 mp páros lábas)a sorozatok közt 1 perc pihi
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. Jó kis munkás edzés volt,. most is belefértem 60 percbe a bemelegítésen, hengerezésen felül.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: