kedd, július 18, 2017

Dupla @24

Ma kora délutántól egyfolytában esik. Így zárt helyen edzettem, persze az ajtó nyitva volt, jött a friss levegő. Zömmel a két @24-es golyót használtam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Duplagolyós gyakorlat létrában (@24-@24)
    • 1 dupla snatch + 1 dupla mp + 1 dupla C&P
    • 2 dupla snatch + 2 dupla mp + 2 dupla C&P
    • 3 dupla snatch + 3 dupla mp + 3 dupla C&P
    • 4 dupla snatch + 4 dupla mp + 4 dupla C&P
    • 5 dupla snatch + 5 dupla mp + 5 dupla C&P
    • Két ilyen létrát toltam, bő 20 perc meló, összesen 30 snatch, 30 mp, 30 c&p
  • Döntött törzsű evezés variációk (@24-@24): 3x20
  • Fekvőtámasz a golyók fülén: 3x20
  • Panelfarmer (54 lépcsőfok fel-le, fent nincs megálló):
    • (@24-@24) fel tartóban, le kézben
    • (@36-@40), ezt nem kellett variálni, elég volt maga a két golyó is...
    • (@24-@24) fel kettesével lépve a lépcsőfokokat, le normál módon
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A tényleges edzés rész (bemelegítés, levezetés, hengerezés nélkül) 45 percbe belefért. A duplagolyós rész végül is a szokásos Görner volt, csak most egymás utánra raktam az azonos gyakorlatokat. Így kevésbé lihegtetős, de sokkal fárasztóbb az izmoknak (különösen az 5+5 nyomás tudja jól lefárasztani a felsőtestet).
Az evezésben volt váltott kezes, mindkét golyóval egyszerre párhuzamos fültartásban illetve mindkét golyóval egyszerre, de azonos vonalban a két fül. Fekvőtámasz, majd panel farmer. Ez utóbbi hozta a maga kis brutalitását :-)
Húzódzkodni nem mentem ki, esett is, no meg féltem, hogy bent leizzadva kint megfázik a kis habtestem.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: