péntek, február 22, 2019

Mennyiségi

Elhavaz bennünket a meló, ezért ma egy nagyon gyors edzést végeztem:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swing@40 + Lépcső: 5x(10 + 20 lépcső fel-le), folyamatos meló, pihi nincs, összesen 50 lendítés és 100 lépcső
  • Duplagolyós MP + Húzódzkodás: 6x(@28-@28) + 6x(+@10), hat sorozat, minimális pihi
  • Invertált evezés + Fekvőtámasz emelt lábbal: 3x(10 + 10), mindkét gyakorlatban variáltam a fogásszélességet
  • Nyújtott lábemelés függeszkedve + Függeszkedés: 3x(10 + 30mp), jó fogós volt a lábemelések után lógni még 30 mp-ig :-)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi kristályszauna, tóban úszás, váltó zuhany
Ennyike.
Mennyiségi edzéske, de közben intenzív is, végig nagyon minimális pihenőkkel dolgoztam. Az egész  edzés bemelegítéssel, nyújtással belefért szűk 60 percbe. Persze rohanás ide vagy oda, a szaunát nem hagytam ki, inkább az edzésidőt rövidítettem. Elég is volt edzésügyileg ennyi, mert ahogy hazaértem, még befigyelt bő 4 órás fizikai munka.

Holnap szombat és ismét váltásnap, úgyhogy nem fogunk unatkozni...

Nincsenek megjegyzések: