vasárnap, február 24, 2019

Görner-lánc

Ismét munkás napokon vagyunk túl, a mai se volt piskóta. Késő délután jutottam ki edzeni:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swing-létra: 2x10x@32, 2x10x@36, 2x10x@40, 2x10x@44, 2x10x@48, a sorozatok között 15-20 mp pihi, összesen 100 lendítés
  • Görner-lánc: 1G@16, 1G@20, 1G@24, 1G@28, 1G@32, 1G@36, 1G@40, 1G@44,  a szemek között 5-15 mp pihi; három láncot toltam, ez összesen 24G (24-24 szakítás, 24-24 katonai nyomás és 24-24 felvétel és nyomás), minden 10 percben kezdtem neki egy láncnak
  • Húzódzkodás variációk: 6x6, minden sorozatban más fogás, vagy fogásszélesség
  • Függeszkedés FG-n: 3x40 mp
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi kristályszauna, tóban úszás, váltózuhany
Ennyike.
A felvezetés ma csak lendítés volt, de aránylag kis golyóról kezdtem és felmentem a legnagyobb golyóig. Minden golyóval 2x10-t toltam.

A második gyakorlatkupac Görner-lánc, nem tartottam külön felvezetést benne, hanem egy kis golyótól (@16) indultam felfelé. Egészen @44-ig merészkedtem fel. Összesen három láncot végeztem, minden 10 percben kezdtem neki. Komoly összetett meló volt.

Saját testsúlyos húzódzkodás volt a következő és egyben befejező gyakorlat. Nem kötöttem fel súlyt, nem is ment volna a Görner-láncok után. De hogy valami kihívás is legyen benne, 6x6 ismétlést húztam, de mindig más-más fogással vagy fogásszélességgel: volt normál fogású nagyon széles, normál szélességű és szűk, volt párhuzamos fogású és volt két olyan sorozat, amikor a tenyerek a test felé néznek (bicepszre domináns). Ez utóbbinál szűk és normál fogásszélességű. Ebből a széles fogásút csak kipróbáltam, de  nagyon kényelmetlennek éreztem a könyöknél és a vállaknál, úgyhogy azt hanyagoltam is.

A legvégén függeszkedés. A Görnerrel ellőttem azt a kevés puskaport, ami a tegnapi és a mai napi meló után még volt bennem.
Egy frankó kör a szauna végére és kész.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: