vasárnap, február 17, 2019

Könnyű nap

Tegnap letudtuk a szombatot, nagyon fogós volt melóügyileg. Ma pedig edzéske, könnyű napnak minősítettem, cél a szép végrehajtás volt:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Görner-szemek + Húzódzkodás:
    • 2x1G@20 + 2 húzonc, két sorozat
    • 2x1G@24 + 2 húzonc, két sorozat
    • 2x1G@28 + 2 húzonc, két sorozat
    • 2x1G@32 + 2 húzonc, két sorozat
    • 2x1G@36 + 2x(+@16), öt sorozat
    • Összesen 26G (26-26 szakítás, 26-26 mp és 26-26 c&p) + 26 húzonc
  • Invertált evezés + Fekvőtámasz a golyók fülén: 3x(10-10 + 10), az evezésnél háromféle fogásszélesség
  • Függeszkedés FG-n: 3x30mp
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 2 környi kristályszauna, tóban úszás, váltózuhany
Ennyike.
Ma kihagytam a felvezető lendítéseket. Egyrészt a tegnapi nap után nem éreztem késztetést rá, másrészt a Görner-szemeket amúgy is kis golyókkal kezdtem, aránylag sok ismétléssel, úgyhogy az volt a felvezetés is.
Második gyakorlatpár invertált evezés fekvőtámasszal, mindkettőnél lassú, kimért végrehajtás. Amúgy érdekes, hogy a háromféle fogásszélesség közül a normál szélességű a legnehezebb, a szűk és a széles könnyebbnek tűnt.
Nem is volt más gyakorlatpár, csak egy kis függeszkedés. Gurigáztam, aztán szauna, most két kört toltam, ha már könnyű nap. Természetesen a meleg vizes ücsörgést kihagytam, tele a szauna emberekkel.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: