vasárnap, február 10, 2019

Görner-lánc

A péntek és a szombat nagyon munkás lett, különösen a tegnapi nap volt húzós. Ma viszont alig van meló, így kimentem edzeni. Az elmúlt két nap után sok kraft nem volt bennem, így inkább a szép kivitelezésre figyeltem:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swing@40 + Lépcső: 7x(10 + 20 lépcső fel-le kettesével), folyamatos meló, összesen 70 lendítés és 140 lépcső
  • Görner-szemek + Húzódzkodás felvezetésként: 2x1G@20 + 3, 2x1G@24 + 3, 2x1G@28 + 3, 2x1G@32 + 3, összesen 8G (8-8 szakítás, 8-8 katonai nyomás és 8-8 felvétel és nyomás) no meg 12 húzonc 
  • Görner-lánc + Húzódzkodás: 1Gx(@20 + @24 + @28 + @32 + @36) + 3, a húzódzkodásnál először @16, majd @20 végül @24 volt felkötve; három teljes láncot végeztem, minden 7 percben kezdtem neki, összesen 15G és 9 húzonc 
  • Egykezes evezés(@48) + Húzódzkodás FG-n: 3x(5-5 + 5), minimális pihikkel
  • Fekvőtámasz emelt lábbal állványon: 10-9-8-7-6-5, lassú, kimért végrehajtás, minimális pihikkel
  • Függeszkedés: 1 perc, egykezes 20 mp-20 mp, 1 perc, jól esett most lógni a tegnapi nap után
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi kristályszauna, tóban úszás, váltózuhany
Ennyike.
A felvezetésben lendítések és köztük lépcsőzés. Itt a fokokat kettesével lépkedtem felfelé, így fogósabb :-)
A fő mutatvány Görner-lánc volt húzódzkodással, majd egykezes evezés szintén húzódzkodással, de itt a Fat Gripz volt a nehezítés. Csökkenő ismétlésszámú (nem is bírtam volna többet) fekvőtámasz követte, aztán lógtam. Ez már nagyon hiányzott, a tegnapi nap rendesen meggyepálta a derekamat. A legvégén persze szauna.

Holnap hétfő és havat jósolnak. Ma egyébként ismét feltámadt a főn szél, olvad minden. De ez csak átmenet...

Nincsenek megjegyzések: