csütörtök, február 14, 2019

Intenzív ötösök

Továbbra is napos idő, még nem olvad. A hétvégére már 5-10 fokokat jósolnak, persze a hegyekben ettől 5-7 fokkal hidegebb lesz, azaz még fagypont alatti lesz a hőmérséklet.
Ma egy intenzív edzést tartottam, akkora terheléssel, hogy minimális pihenőkkel is tudjam tartani az öt ismétléseket belőlük:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swing@40 + Lépcső: 8x(10 + 20 lépcső fel-le), folyamatos meló, pihi nincs, összesen 80 lendítés és 160 lépcső; lemértem egy kör kb. 50 mp-ig tart
  • Duplagolyós MP + Húzódzkodás: 5x(@28-@28) + 5x(+@10), öt sorozat, minimális pihi
  • Egykezes evezés(@48) + 3x3mp fekvőtámasz emelt lábbal: 3x(5-5 + 5), minimális pihi
  • Panel-Farmer(@36-@36) + Nyújtott lábemelés függeszkedve: (20 lépcső fel - le - 20 lépcső fel - le) + 10, pihi itt sem volt
  • Függeszkedés FG-n: 3x30mp, egy kis fogáserősség
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi kristályszauna, tóban úszás, váltó zuhany
Ennyike.
Ma lemértem a swing + lépcső kombót, egy kör kb. 50 mp-ig tartott. Jó kis lihegtetős meló, nem állok meg közben.
Az első szett duplagolyós nyomás volt húzódzkodással összekapcsolva. Közepes terheléssel, így elég intenzíven, nagyon kevés pihivel letudtam az öt kört. Nem is volt előtte felvezetés, úgy éreztem, nem szükséges.
A második szett evezés és fekvőtámasz. Itt is 5 ismétlések voltak, de mivel fekvőtámaszból azért ettől többet tudok, így megnehezítettem: 3 mp-ig tartott a lefelé menet, lent 3 mp-ig megtartottam, majd 3 mp-s volt a kinyomás. Na, ez már megtette a hatását, elég is volt belőle sorozatonként 5 ismétlés.
A harmadik szett egy lihegtetős törzserősítés: a szokásos farmer lábemeléssel összekapcsolva.
A végén lógtam még Fat Gripz-en 3x30 mp-ig. Aztán guriga és szauna.

Holnap péntek. Felkészülünk a szombatra :-)

Nincsenek megjegyzések: