péntek, február 01, 2019

Görner és húzonc

Megérkezett a főn szél. Ez az Alpok jellegzetes időjárási jelensége, száraz, a környezetéhez képest meleg, erős délnyugati szél. Kora délutántól kezdett fújni, nagyon erős olvadást okoz, de mondjuk van is miből :-). Általában 1 maximum 2 napig szokott tartani. Tavaly karácsony környékén érkezett meg, akkor az összes havat elolvasztotta a faluban, de még a síterepeken is erősen meglöttyent a hó. Most legalább négyszer annyi hó van, úgyhogy jut is, marad is alapon nézve nem vészes síelés szempontjából. A faluban meg legalább normálisan lehet majd közlekedni, no meg a lényeg, hogy lesz hely az elkövetkező havazásoknak. Mert annak még nincs vége.
Edzésügyileg egy kis biztonságit edzettem, tekintve, hogy az egész hét nagyon-nagyon melós volt és holnap meg váltásnap. Még edzés után is melózni kellett bő két órát, úgyhogy óvatos voltam:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Görner-szemek + Húzódzkodás felvezetésként: 3x1G@20 + 3, 3x1G@24 + 3, 3x1G@28 + 3, 3x1G@32 + 3, összesen 12G (12-12 szakítás, 12-12 katonai nyomás és 12-12 felvétel és nyomás) és 12 húzonc 
  • Görner-lánc + Húzódzkodás: 1Gx(@20 + @24 + @28 + @32 + @36) + 5x(+12kg), 3 teljes láncot végeztem, minden 5 percben kezdtem neki, összesen 15G és 15 húzonc 
  • Renegát evezés(@36-@36) + Szűk fekvőtámasz a golyók fülén: 3x(5-5 + 5), minimális pihikkel
  • Egykezes evezés(@48) + Széles fekvőtámasz a golyók fülén: 3x(5-5 + 5), minimális pihikkel
  • Lábemelés függeszkedve: 3x10
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 2 környi kristályszauna, tóban úszás, váltózuhany
Ennyike.
A felvezető lendítések helyett ma Görner-szemeket végeztem, a @20, @24, @28 és a @32-es golyóval, mindegyikből 3G-t, no meg húzódzkodtam párat.
A főgyakorlat Görner-lánc, az előbbi golyókészletet még megtoldottam a @36-os golyóval és ezekkel végeztem 1G-t, a @20-tól kezdve egészen a @36-ig. Ez 5 láncszem, pihi nélkül. Egy-egy lánc után 5  húzódzkodás volt a @12-es golyóval. Szép kis sor, ezt ismételtem meg háromszor. Végig a precíz végrehajtásra törekedtem, frankón is sikerültek.
Két mini kiegészítő szuperszettet toltam még (ezekben mindössze 5 ismétlések voltak, de a sorozatok között szinte alig volt pihi), aztán hasizom, henger és végül szauna.

Holnap szombat és váltásnap. Egyre durvábban.

Nincsenek megjegyzések: