hétfő, február 04, 2019

BUP és PU létra

Péntek óta ma volt az első laza nap. Szombaton meló rogyásig, vasárnap reggelre leesett cirka 30 cm hó, így 2x3 órányi hómeló, nehogy már unatkozzak. Ma ellenben már laza nap, így késő délután kijutottam edzeni:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swing@40 + Lépcső: 5x(10 + 20 lépcső fel-le), folyamatos meló, összesen 50 lendítés és 100 lépcső
  • BUP + Húzódzkodás:
    • (3-3)@20 + 3
    • (3-3)@24 + 3x(+@8)
    • (3-3)@28 + 3x(+@12)
    • 3x(1-2-3)@32 + 3x(1-2-3)x(+@16), három hármas létra, összesen 18-18 BUP és 18 húzonc
  • Egykezes evezés kézisúlyzóval(45kg) + Fekvőtámasz a golyók fülén: 3x(10-10 + 10)
  • Snatch@24: 25-25-25-25, összesen 100 szakítás letétel nélkül
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi kristályszauna, tóban úszás, váltó zuhany
Ennyike.
A felvezető lendítések közé beraktam egy kis lépcsőzést. Eddig a sorozatok között a teremben sétáltam kb. 15-20 mp-t, most felmentem az emeletre és vissza. Így egyrészt fix időben kezdem a következő swing kupacot, másrészt azért ad egy kis plusz terhelést a lépcsőmászás. No meg változatosabb.
A fő rész nagyon feszes kivitelezésű BUP és húzódzkodás volt, három felvezető sorozat után toltam három hármas létrát belőlük. Elég is volt, nagyon régen volt már a @32-es golyóval BUP. Emlékszem, tudtam én ebből 10-10 ismétlést is :-)
Evezés következett fekvőtámasszal, majd levezetésnek 100 szakítás 25-ös adagokban, persze letétel nélkül.
A végén szauna. Sokan voltak, így a meleg vizes medencébe nem mentem bele. Nem is hiányzott, nagyon jó volt a tóban úszni.

Egész hétre nem mondanak havat, végig napsütéses, tiszta, hideg idő várható. Végre. Lehet síelni és nekem sem kell a hólapátot, a hótolót megfogni.

Összeszámoltam (a blog alapján), január 1-től a mai napig 60 órát(!!) takarítottam a havat. Egykezes és kétkezes hótolóval és egy hatalmas hólapáttal. Ez egyszerűen brutális mennyiség. A helyiek szerint 20-25 éve nem esett ennyi hó. Már tavaly is ezt mondták, de akkor már mi is itt voltunk, úgyhogy azt meg én tudom, hogy tavaly fele ennyi hó se volt. Lehet, hogy a klímaváltozás itt az Alpokban sokkal-sokkal csapadékosabb telet és szárazabb nyarat hoz.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: