szombat, június 05, 2021

5 ismétlések /11

A mai meló:

  • BUP + Húzódzkodás: (3-3)x@20 + (3-3)x@24 + (3-3)x@28 + 5 húzonc, öt súlylétrás sorozat húzódzkodással
  • Invertált evezés: 15x5, minden 30 mp-ben elkezdve, normál illetve párhuzamos fogás
  • Fekvőtámasz állványon: 15x5, minden 45 mp-ben elkezdve, mély, de normál sebesség
  • Térdemelés függeszkedve: 5x10
  • Fogáserő:
    • Tépésgyakorlás: 8-10 könnyű tépés (egy vékony újságkupac, nem gyűlt)
    • Függeszkedés: 45mp-45mp + 90mp normál, folyamatos végrehajtás, összesen 3 perc függés
Ennyike.
A fő részt (pár felvezető sorozat után) öt súlylétra alkotta. A múltkorihoz hasonlóan három kis golyóval toltam, aránylag kicsi pihikkel a létrák között. Létrán belül 5-15 mp-s pihik voltak. Még nem mertem belehozni a @24-@28-@32-es hármast, mert akkor tuti nagyobb pihik kellenek már a létrán belül is.
Két mennyiségi gyakorlat követte: 15x5 ismétlés invertált evezésben és mély fekvőtámaszban, összesen 75-75 ismétlés kötött pihenőkkel. Az evezésnél minden 30 mp-ben kezdtem neki, a fekvőtámasznál pedig 45 mp-ben. Ezt a két gyakorlatot váratlan és erőteljes edzésingernek szántam, hiszen nagyon messze van az eddig alkalmazott 3x5 vagy 5x5-ös adagtól, ráadásul kötött pihenőkkel. Kíváncsi leszek, mi lesz a  hatása a résztvevő izmokra.
Pár sorozat térdemelés követte még (ez most már rendszeres lesz, eddig elhanyagoltam), majd fogáserő.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: