hétfő, június 21, 2021

5 ismétlések /19

Továbbra is meleg, bár most csak 28 fok volt és élénk szél. Tegnapelőtt este nagyon durva hasmarsom lett, a tegnapi nap koplalással telt, csak este ettem csak egy kis rizst tonhallal. Még ma is visszafogott reggeli volt. Szerencsére elmúlt, úgyhogy ma már edzés:

  • Swingek: 10x10x@36, minden percben elkezdve (felvezetés a duplagolyós meló előtt)
  • Duplagolyós MP: (2, 3, 5, 10, 2, 3, 5, 10, 2, 3, 5)x(@24-@24), mennyiségi munka 15 perc meló
  • Húzódzkodás: 5x(2, 3, 5), mennyiségi munka 20 perc meló
  • Fogáserő:
    • Tépésgyakorlás: 8-10 könnyű tépés
    • Kártyatépés: 2 db 55 lapos (szorzótábla gyakorló) kártyacsomag ketté, majd tovább felezgetve
    • Függeszkedés vastag kötélen: 5x(30 mp + 30mp pihi)
  • Hídtartás: 3x(1 perc meló, 1 perc pihi)
Ennyike.
Mivel nem volt tikkasztó meleg és fújt a szél is, így edzés előtt 10 sorozat swing felvezetésnek. A duplagolyós meló előtt bizony nem árt.
A fő részben két mennyiségi létrát toltam, összesen 50-50 ismétléssel. A nyomások a kötött időrend miatt azért lihegtetősek, különösen a 10-es ismétlések. Lehetett volna a harmadik létrát is 10 fokkal befejezni, de nem éreztem szükségét. A húzoncnál nagyobb pihiket tartottam a szép ismétlések miatt.
Fogáserővel és hídtartással zártam. Szűk 50 perc alatt készen lettem, ebben a melegben nem is kell több.

Az terasz/edzőterem:

Tegnap leszállt egy mentőhelikopter a ház mögötti kaszálón:

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: