hétfő, június 07, 2021

5 ismétlések /12

Két napja esik, vagy felhőben vagyunk és szemerkél. Méregzöld minden. A mai edzéske:

  • Swingek: 5x@32, 5x@36, minden percben elkezdve (felvezetés)
  • Duplagolyós MP-k súlylétrában + Húzódzkodás: 3x(@24-@24) + 3x(@24-@28) + 3x(@28-@24) + 5, öt sorozat
  • Fej feletti tricepsznyújtás kötéllel súlylétrában + Egykezes betámasztott bicepsz@16: 5x@20 + 5x@24 + 5x@28 + (5-5), három sorozat
  • Fogáserő:
    • Tépésgyakorlás: 18-20 tépés (elég nehéz volt, kétféle szálirány)
    • Francia kártya dobozostól ketté, majd négy felé
    • Függeszkedés: kötélen: 5x(30mp meló + 30 mp pihi)
Ennyike.
A felvezető lendítések után (ez ma nagyon meglihegtetett, lehet bent hagytam a tüdőmet, de inkább a rendkívül párás levegő lehet az oka) duplagolyós nyomások voltak súlylétrába szervezve. Nem használtam nagy golyópárokat, de a pihenők nagyon kevesen voltak a létra fokai között.  Minden létra után 5 húzonc. Következőleg simán mehet belőle 4-4-4 ismétlés is. Ha elérem a mini pihenőkkel (5-15mp) az 5-5-5 ismétlést, akkor lépek feljebb súlyügyileg.
A kiegészítő gyakorlatpár köteles fej feletti tricepsz volt betámasztott egykezes bicepsz gyakorlattal. A felosztás ugyanaz mint az előbb, de csak 3 sorozat.
Tépéssel folytattam. Elsőnek egy újságkupac, aztán egy pakli franciakártya. Ezt végre sikerült dobozostól is ketté tépnem  (azaz műanyag fólia, doboz, benne az 55 lap). Persze a csomagolás miatt nem lett szépen felezve. Aztán a feleket még feleztem, de már csomagolás nélkül:


Köteles függeszkedéssel fejeztem be.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: