szombat, június 26, 2021

5 ismétlések /21

Sikerült eladni az egyik @36-os golyót 100€-s áron. Nem kellett postázni, érte jöttek. Az árából Mo-on veszek egy @28-as golyót, hogy abból legyen egy pár, néhány hét múlva úgyis megyünk. Érdekes, hogy a normális minőségű golyók Mo-on lényegesen olcsóbbak, mint itt, vagy Németországban.

A tegnapelőtti kis gyalogtúrától a combfeszítőimben (főleg a térd környékén, azaz a tapadási pontok körül) elég fájdalmas izomlázam lett. Ebből is látszik, hogy nagyon erős volt a tempó (amit az időeredmény is mutatott, hiszen 31 perc alatt értem fel a szokásos 45 helyett).

Tegnap egész nap esett az eső, nagyon jól lehűlt az idő. Ma már jönnek-mennek a felhők és 20-22 fok van, kellemes edzésidő. Kis mennyiségi napot tartottam:
  • Swingek: 5x10x@32, 5x10x@36, minden percben elkezdve (felvezetés a duplagolyós meló előtt)
  • Duplagolyós MP: (2, 3, 5, 10, 2, 3, 5, 10, 2, 3, 5, 10)x(@24-@24), mennyiségi munka 20 perc meló
  • Húzódzkodás: 3x(2, 3, 5)
  • Fekvőtámasz állványon: 6x5, lassú és nagyon mély
  • Invertált evezés: 6x5, kétféle fogást váltogattam
  • Fogáserő:
    • Egykezes függeszkedés: 5x(25mp - 25mp), nincs pihi, összesen 4 perc 10 mp
    • Függeszkedés: 30mp széles + 30mp normál + 30mp szűk
Ennyike.
A lendítések után a kis @24-es párral három teljes mennyiségi létrát toltam (2, 3, 5, 10 ismétlés egy létra). Nem siettem, eredetileg is az volt a cél, hogy 20 percbe bele kell férni. Remélem ezt a mennyiséget majd a két @28-as golyóval is fogom tudni. A távolabbi cél, hogy elérjem ugyanezt a @32-es párral is.
Három (2, 3, 5) ismétléses húzódzkodás létra követte, majd 6x5 fekvőtámasz illetve invertált evezés.

A fogáserő csak függeszkedés volt (újság most nincs, mindet összetéptem a múltkor, majd hozok fel a papírkukából). Az elmúlt edzéseken volt 5x(30mp lógás + 30mp pihi) felosztásban vastag köteles illetve Fat Gripz-es, így most kíváncsi voltam, hogy hasonlót tudok-e egykezes függeszkedésből. 25mp-25mp felosztást lógtam, azaz 25mp bal kar, majd rögtön 25mp jobb kar, majd ismét bal kar és így tovább. Természetesen itt a tiszta függeszkedési idő olyan 20-21mp, mert 4-5mp kell a fogásváltáshoz. Persze ezalatt sem támaszkodok a padlón (olyan magasra veszem ilyenkor az állványt, hogy nem ér le a lábam).
Levezetésként még 3x30 mp folyamatos normál, kétkezes függeszkedés volt (háromféle fogásszélességgel), ez inkább egy jó kis gerincnyújtás.
Henger a végén és kész.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: