vasárnap, június 12, 2011

Bontás 07 + Gyakorlás

Ma 9-kor már a munkaterületen voltam:

  • További szekrénybontások: ma végre szétkaptam az utolsó szekrényt is

  • A bejáratok feletti lécek lebontása: ezzel az egyik oldal totál nyitottá vált

  • Egy kis asztali körfűrésszel a felhalmozott sok-sok bútorlap, és a ma lebontott lécek felaprítása: na, ez eltartott vagy 4 óra hosszat. Kézi erővel pedig minimum 2 nap lett volna

  • A lebontandó épületek elektromos hálózatának felszámolása: „Nincs visszaút, Sanyi már a bontásra készül!”

    A körfűrész még marad, bizony nagy segítség. A sok-sok préselt bútorlap felaprítása fejsze és fűrész alkalmazásával szinte lehetetlen küldetés lett volna, mert már szétkaptam jó néhányat és látom a különbséget.

    A garázs kedvelt fészekrakó helye volt a gyakori lopódarázsnak. Nagyon sok anyagból tapasztott bölcsőt találtam, ez itt az egyik legnagyobb közülük:



    A darázs magányosan dolgozik, ma is láttam, de nem sikerült lefotóznom, helyette itt egy neten talált kép:


    Elég nagyméretű, de nyugodt természete van.

    A rovartan és bontástan mellett azért ma gyakoroltam is egy keveset:

  • Gyakorlás: 6 kör, kb. óránként
      Gripper - jobb: 10xCoC2,5, bal: 10xCoC2
      Húzódzkodás - 10, az első három sorozatban saját testsúly, aztán két sorozatban (+@8), majd egy sorozatban (+@12)

    Idő: 9 óra
    Összidő: 35 óra
  • Nincsenek megjegyzések: