hétfő, június 20, 2011

Uszodai átmozgatás + Bontás 13

A tegnapi egész napos eső nagyon feláztatta a talajt, így ma rendkívüli munkaszüneti napot rendeltem el. Helyette úgy ítéltem, hogy egy könnyed átmozgató edzés jól fog esni és jót fog tenni. Az uszoda is átállt nyári nyitva tartásra, azaz délelőtt 9-től van nyitva este 7-ig, így sűrűn ki fogok látogatni.

Egyelőre az alsó végtagot súlyzós edzéssel nem lehet terhelni, így mindent padon fekve, ülve, illetve „levegőben lógva” végzek. Majdnem tiszta testépítés, de mégsem:

  1. Bemelegítés

  2. Fekvenyomás + Húzódzkodás + Hídtartás:
      10x50kg + 10 + 1perc
      10x70kg + 10x(+10kg) + 1perc
      3 kör: 10x90kg + 5x(+15kg) + 1perc

  3. Bicepsz Scott padon + Tárogatás ferde padon + Tolódzkodás: 3x[10x32kg + 10x(15kg-15kg) + 10]

  4. Nyújtás, Lógás (henger nincs)

  5. 35' Úszás: óvatos tempóban

A fekvenyomás során mindkét lábamat felemeltem, azaz nagy súlyokat egyelőre nem fogok mozgatni, mert nincs biztos támaszom. De még nem is vágyom rá.
Az uszodai szekcióban sajnos sem a szauna :( sem a gyógyvizes punnyadás nem ajánlott, így szigorúan csak úszás, aztán tenyérdörzsike.

Mind az edzőteremben, mind az uszodában teljesen egyedül voltam, az emberekben még biztos nem tudatosult, hogy most már délelőtt is nyitva van. Néma csönd, csak a víz csobogása hallik:


Holnap bontás-projekt, de még lehet ma délután is. Majd még megálmodom...

Megálmodtam, így késő délutántól kezdve egy kis molyolás:

  • Kerítéselemek (drót és léc) szétbontása: a fűrészelés majd következőleg

  • A holnapi munkaterület megtisztítása: hogy férjünk

    Idő: 3 óra
    Összidő: 74 óra

    Holnap egész napos bontás, illetve inkább már építés.
  • 2 megjegyzés:

    Nagy Laci írta...

    Gondolom nagyon jól esett!:-)
    Gyógyuljál!

    Sanyi, a bízó gyerek írta...

    Bizony jól esett, különösen az úszás!
    Gyógyulok, legalábbis megpróbálok, mert ez nem csak rajtam múlik. :(