csütörtök, június 02, 2011

4 hónap vagy 40 év?

Múlt héten péntek este mentővel kerültem először a sürgősségi betegellátóba, majd befektettek a debreceni Kenézy kórházba.
6 nap egy 5 ágyas kórteremben bizony elgondolkodtatja az embert, hogy milyen esendőek is vagyunk. Tegnap szabadultam.

Az általam megszokott intenzív sporttevékenységet saját érdekemben nem végezhetem legalább 3-4 hónapig, azaz a nyár teljesen kimarad a hagyományos edzés szempontjából.
Helyette fokozatosan bevezetve séta, könnyű ház körüli tevékenység (bontás-projekt), úszás, szigorúan átmozgató-gyakorló jellegű mozgás a @16-tal.

Ez van, türelemmel viselem ezt a lelkileg igen megterhelő időszakot, hiszen nem mindegy a címben feltett kérdés: Most 4 hónap vagy még legalább 40 év? Azért szeretném a gyerekeimet felnőni látni. Ezek nagy szavaknak tűnnek, de igencsak megijesztettek a történések, azaz bőven ide illenek.

Készítettem egy kis listát az elmúlt egy hónap edzéseredményeiből:
  1. C&P @48 - mindkét oldalra, azaz biztos nyomás bal és jobb kézzel egyaránt
  2. TPU @48 - egyismétléses, függésből indítva, bőven áll alá behúzva

  3. Snatch @32 - 100 ismétlés 4:40 alatt
  4. Snatch @24 - 100 ismétlés egy kézcserével 3:30 alatt

  5. RT-emelés - jobb 75kg, bal 70kg
  6. Szeghajlítás - 5db 7x200mm-es huzalszeg egymás után hajlítása
  7. Kártyatépés - 2 pakli (2x32+2=66 lap) Piatnik-os magyar kártya tépése 20mp alatt
Mivel ezeket az eredményeket a saját erőmből értem el, így a hozzájuk szükséges erő is itt van bennem. Ha ez a kényszerű pihenőidőszak letelik, ez az erő akkor is bennem lesz, így az akkor engedélyezett edzéslehetőségekben ismét maximumra törekszem. Ha ez csak egy szépen kivitelezett @24-es MP lesz, akkor abban.

Végezetül egy kép tegnapról, amikor a kórház után - már itthon - háromfelé téptem egy pakli ProPoker-es francia kártyát (Tacticalban kapható):


Ja, amúgy ma reggel 98,5 kg vagyok, azaz az „1 mázsa Sanyi” célt teljesítettem. Csak nem úgy, ahogy akartam....

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jobbulást kívánok!

Bajzáth RKC

Névtelen írta...

Sok erőt és egészséget kívánok mindezek elviseléséhez!

Egy blogolvasó kettlebellező

Névtelen írta...

Jobbulást kívánok, és kitartás!! Szintén egy kettlebellező blogolvasó.

Ricsi írta...

Mielőbbi teljes gyógyulást!

T. Péter írta...

Jobbulást kivánok!
Mindig is etalon voltál nekem az edzésekben. jó volt látni, hogy 35 felett is lehet valaki elit kondicióban és rendelkezhet hatalmas erővel, ha odafigyelve, ésszel, de rendszeresen és kitartóan edz.
Remélem mielőbb rendbe jössz!

Névtelen írta...

Közel 2 éve olvasom a blogodat.
Jobbulást kívánok és ha felépülsz nem hogy ez az erő lesz benned, hanem még több is!

Sanyi, a most eldobott bumeráng írta...

Köszönöm a biztató szavakat Tőletek. Kellenek is, hogy elviseljem a rám kirótt történéseket.

Balázs Csata írta...

Gyógyulj meg Sanyigyerek!!!

B.

RKC Hungary írta...

Sanyi,

Most olvasom, ha bármiben segíthetek, jelezz kérem. És Veled vagyunk!

Sanyi, a bumeráng gyerek írta...

Köszönöm Balázs és köszönöm Péter! Jól esnek a biztató szavak és kellenek is...