szerda, május 25, 2011

Duplagolyók és hideg víz

Ma duplagolyós meló következett, de tegnap este valamiért úgy határoztam, hogy ma edzőterembe kellene menni edzeni. Azonban ma reggelre elfelejtettem, hogy miért is kell odamenni? Edzés végén aztán kiderült:
  1. Bemelegítés + SMR

  2. Snatch - egy kézcserés, letétel nélküli: (50-50)x@24, összesen 100 ismétlés 3:30 alatt, pont mint a múltkor - megbízható gyerek vagyok :)

  3. Duplagolyós erőkörök (@32-@32): 5 kör
      Clean&Press - 5
      See-Saw Press - 5
      Swing 5
      Renegát evezés fekvőtámasszal vegyítve - 5

    Volt egy bevezető kör is: (@24-@24)-gyel

  4. Farmertartás RT-vel + TPU + Hídtartás: 3x[(30mp)x(@48-@44) + 10 + 60mp]

  5. SMR
Kellemes edzés, semmi nagy súly, de mégis ütős. Az RT-s Farmertartás után berakott 10 húzódzkodás nagyon kemény volt, látszik, hogy az alkarizmoknak és a fogásnak mekkora szerepe van a húzódzkodásnál. Az RT ezt most nullázta, így mindháromszor fel kellett magamat szívnom rá.

A zuhanyzás során hirtelen beugrott, hogy miért is akartam én ma edzőteremben edzeni: nincs melegvíz, amit már egy hete kiírtak a társasházi hirdetőre. Most olyan friss, de olyan friss vagyok.... :)

Holnap pihinap és melóhegy.

Nincsenek megjegyzések: