vasárnap, május 08, 2011

Murányi kutya

Ez a nap eddig brutális. Vagy itt ülök a gép előtt kabátban, kapucnis pulóverben vagy máshol...
Úgy ráz a hideg, mintha belenyúltam volna a 220-ba. Ja, amúgy ezek mellett ma még semmit nem ettem, úgyhogy a hőn áhított 100kg Sanyi hamarabb eljön, mint terveztem :)

Lehet, ez érződött már bennem tegnap is, amikor lusta voltam edzeni. Hihetetlen, hogy ez a blog még mire is jó: utólag megmondja, hogy most sz@rul vagyok :))

Gondolataimat elterelendő, a Spartacus tv-sorozat előzményeket tartalmazó minisorozatát nézem, és már most sajnálom, hogy csak 6 részes...


4 megjegyzés:

Nagy Laci írta...

Nekem ilyenkor ami segíteni szokott:8000 mg C-vitamin és Grepofit(grépfrútmag-kivonat)
Sok folyadék és pihenés!
Gyógyuljál!

Sanyi, a borulátó gyerek írta...

Köszi!
Én még nem tudom, rajtam mi segít...

Bajzáth Attila írta...

Jobbulást!

Sanyi, az óvatos gyerek írta...

Asszem, már jobban is vagyok, de még nem kiabálom el.