csütörtök, május 19, 2011

Bónusz nap: kerekek

Itt az ideje, hogy kicsit kimozduljak edzésügyileg a szabadba:

  • Traktorkerék forgatás + MP szalaggal: 5 kör, köztük 3-4 perc pihi
      Forgatás - 20db (egy hosszú szakaszon a kapuig és vissza, egy hossz pont 10 forgatásnyi)
      MP - (10-10) a lila szalaggal
  • Kerékpározás: kb. 40 perc alatt 15km

    A forgatás első három köre nagyon kemény lett, mert a fű még nagyon harmatos, így piszkosul csúszott a gumi: balesetveszélyessé vált. Ezért felvettem egy elég vastag védőkesztyűt (más nem volt), de ekkor meg nem éreztem a felületet, azaz a fogás segítő jellege azonnal megszűnt, másrészt a vastag kesztyű miatt sokszor alig fért be a kezem a gumi alá, azaz picit emelgetve kellett becsúsztatni alá. Na, ez a két dolog brutál megnehezítette a forgatást.
    Ez akkor vált nyilvánvalóvá, amikor a 4. körnél levettem, innentől kezdve, mint egy gép, úgy pörgettem.


    Közben a lila szalaggal nyomkodtam, csak azért, hogy ilyen jellegű mozgás is legyen. Az utolsó körben aztán rájöttem, hogy hogyan lehet ezt is megnehezíteni, mert azért a 10-10 ismétlésbe nagyon nem rokkantam bele: egyik lábbal belelépek, a másikkal ráállok, így a szalag sokkal rövidebb lesz, azaz nehezebb lesz vele nyomni.

    Edzés végén egy hosszabb kerékpározás: jó volt, bár az Alföldön kerékpározni azért kissé egyhangúbb, mint máshol. Ezt a kijelentésemet a következő két kép szerintem megfelelően alátámasztja:

    Bal oldal:

    Jobb oldal:

    Meleg is volt már, még szerencse hogy voltak havas részek:



    Egészében nézve ez egy totál teljes testes edzés volt, piszkosul elfáradtam!

    Holnap péntek és pihinap.
  • 2 megjegyzés:

    Nagy Laci írta...

    Szálkásabb vagy,mint voltál!Alakul!:-)

    Sanyi, a csontsovány gyerek írta...

    Ja, a kétnapos hasmenés szálkásító hatása :)