hétfő, június 27, 2011

Bontás 18

Ma egész napos meló:

  • Bontás: gerendák, oldalfalak: Jó kis meló, rengeteg fajta rovarral, köztük óriáspókokkal

  • A keletkezett fahulladék használható részének kiválogatása és szegtelenítése: Gyűjtöm az építőanyagot a gádornak

  • A többi hulladék tűzifává aprítása

    Idő: 10 óra
    Összidő: 114 óra

    A bontás során iszonyat nagy keresztespók nőstényeket láttam és bizony nyomtam szét. A fonalakból font pókkeltetők mellett (gyermekökölnyi helyen lévő 5-10 db, meggynagyságú kis gömbök) voltak. Behúzott lábakkal mint egy 10ft-os - azaz csak a testük ekkora(!) - megbolygatva meg nagyon nagynak tűntek a lábaikat kinyújtva és szaladva. Még ekkora pókokat a közvetlen lakókörnyezetben sosem láttam. Brrr, még most is kiráz a hideg, ha rájuk gondolok...

    A fűrész mestere :)

    Holnap folyt. köv.
  • 1 megjegyzés:

    Arachnobetti írta...

    Viszket a hajam... még jó hogy én nem láttam őket!! Áááááááááááááááá