péntek, június 17, 2011

Bontás (inkább építés) 11

Ma ismét egész napos nyomulás:

  • A kerítéshez szükséges anyagok beszerzése: sóder, cement, kerítésoszlopok, betonkeverő, talicska

  • A régi kerítés felszámolása

  • A leendő oszlopok méretre vágása, kis kapaszkodók (a betonnak) ráhegesztése: ez nem én végeztem: apósom a lakatos, én csak az erőember(ke)


  • Az új kerítés oszlop helyeinek kifúrása: ez egy brutális meló, na ezt végeztem én :)

    Elég méretes oszlopok lesznek beépítve, darabjai kb. 25-30kg-osak, összesen 18 darab. Az oszlopok helyeit egy kétkezes kézifúróval fúrom: 60cm mélyre, 20cm-es lyukátmérővel.

    Ez nagyggyon kemény meló: ha jól halad és nincs akadály, akkor nehéz forgatni és kihúzni, ha van akadály a lyuk irányában, az meg maga a halál. Ha régebbi téglát talál, azt elég nagy erő beleadásával fel lehet vele darabolni, de egy újabb tégla, egy betondarab, vagy valami vasdarab kiemelése egy ilyen kisméretű üregben mondjuk 40cm mélyen igencsak gyerekpróbáló meló.
    Tök jól lehetne egy sima termőföldes területen fúrni, de egy ilyen - az évek alatt többször mindenféle törmelékkel feltöltött, állattartásra használt területen nagyon nehéz.


    Még holnap délelőttre is maradt belőle. Remélem, holnap az összes oszlop a helyére kerül egy-egy kis betongyűrűben.

    Ma piszkosul elfáradtam.

    Idő: 10 óra
    Összidő: 63 óra
  • Nincsenek megjegyzések: