péntek, augusztus 18, 2023

Húzonc, Kar, Kötél

Még mindig nappal nyár, éjszaka meg eső. Ma szabadnap, úgyhogy nem kellett rohanni az edzéssel:

  • Csigás lehúzás: 2x10x(össszes kis lap), 5x(1, 2, 3 nagy lap), felvezetés
  • Húzódzkodás + Lépcsőzés: 9x5, háromféle fogással, összesen 45 húzonc; minden sorozat után 2x20 lépcső kettesével, összesen 360 lépcső
  • Bicepsz rúddal: 8x10x40kg (4 magasságon)
  • Váltott kezes bicepsz hátat megtámasztva: (10-10)x(17,5kg, 20kg, 20kg, 20kg)
  • Csigás lenyomás: 5x10x16lap
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 3x(4 gyakorlat 15mp meló + 25mp pihi)
  • Függeszkedés: egykezes (40mp-40mp), 3x(20mp-20mp)x@28, normál 1 perc
  • Szauna: hidegvizes punnyadás, 1 kör kristály, hidegvizes punnyadás
Ma húzódzkodás volt karprogrammal. Az elmúlt edzésen is volt hát jellegű gyakorlat, így ma maradtam csak a húzoncnál, nem volt utána más hát jellegű gyakorlat. Két bicespz és egy tricepsz követte, majd a mai lihegtetős: rázókötél. A teraszon melóztam, ugyanis egy srác használta előttem, így maradtam én is kint. Így dupla terhelés volt, hiszen a nap kegyetlenül odasütött. Délután 15 óra körül volt és az egész terasz beton. Szóval megvolt a hőérzet is. Nem szoktam ilyen stressznek kitenni magam, de simán végigbírtam.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: