szombat, augusztus 26, 2023

Swing, Felhúzás, Kar

Ismét edzés, melónap utáni esti mozgolódás:

  • Swingek + Lépcsőzés: 2x(10 + 1x20lépcső, 15 + 2x20lépcső, 20 + 3x20lépcső), összesen 90 lendítés és 240 lépcső 8:10 alatt
  • Felhúzás: 5x5x150kg (normál fogás)
  • Bicepsz rúddal: 5x5x45kg
  • Váltott kezes kalapácsos bicepsz hátat megtámasztva: 3x(10-10)x(2x20kg)
  • Csigás lenyomás: 8x(10-12 ismétlés)x(8 kis lap), a hátgépen végeztem
  • Függeszkedés: egykezes 2x(25mp-25mp)x@28
  • Lábemelés függeszkedve: 2x15
  • Szauna: hidegvizes punnyadás, 1 kör kristály, hidegvizes punnyadás
A swing-lépcső párosban most létrában melóztam, hat sorozatban. Nagyon jó kis időt mentem (pár edzéssel ezelőtt ez a program még 8:50 alatt volt meg). Második gyakorlat felhúzás volt. Normál fogással, azaz nem horogfogással húztam. Így alapvetően zárt fogáserőt igénylő gyakorlattá vált. Meg persze azért egy hátsó mozgáslánc.
Karprogrammal zártam: klasszikus 5x5 rudas bicepszből (itt nem volt most magasság változtatás, hanem normál végrehajtás), mennyiségi kalapácsos bicepszből és végül csigás lenyomás tricepszre. Ez utóbbit a hátgépen kellett végeznem, mert a többi gép foglalt volt. Egy kis függeszkedés a végére és kész.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: