szerda, augusztus 16, 2023

Vegyes bazár

Folytatódik a nyár, de minden este egy-egy kiadós záporral zárjuk a napot. Ma szabadnap, így kora délutáni edzés:
  • Swingek + Lépcső (kettesével): 20 + 2x20 lépcső, öt sorozat, 7:50 alatt
  • Evezés kézisúlyzóval: (5-5)x(53kg, 58kg, 63kg, 63kg, 63kg), 3x(10-10)x53kg
  • Smith-keret + Panel-Farmer: 3x10x(5 nagy lap), minden sorozat után (2x20 lépcső)x(2x@32), a végén 3x10x(4 nagy lap, lent megállítva)
  • Wrist Roller: (1 kifelé + 1 befelé)x(@40 + @36), két sorozat
  • Függeszkedés: egykezes 3x(30mp-30mp), normál 90mp
  • Szauna: hidegvizes punnyadás, 1 kör kristály, hidegvizes punnyadás
Ennyike.
A swing-lépcső párosban 8 perc alá mentem. Ez azért elég jó. Kézisúlyzós evezés követte, a három utolsó sorozatnál már melegítettem a Smith-keretben. Így azonnal tudtam váltani, amikor a három munkasorozatra került sor, cipeltem a golyókat. A három levezető sorozatok között összeraktam a Wrist Rollert, így azzal már folytattam is a melót. Nagyon pörgős edzés lett így.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: