szerda, február 07, 2018

Súlylétrák és Szaunaprogram

Reggelre ismét esett a hó, sőt délig nem is hagyta abba. Szerencsére most azért nem olyan sűrűn és nagy pelyhekben, mint a múlt héten, így aránylag hamar végeztem:
  • Hótolás és lapátolás: szűk két óra meló
Késő délután edzés, aztán pedig szaunaprogram:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Kétkezes swing(@32-@36-@40): 3x(10 + 10 + 10), összesen 90 lendítés
  • DuplaClean(@24-@28-@32): 3x(5 + 5 + 5), összesen 45 felvétel
  • DuplaMp(@24-@28-@32): 3x(5 + 5 + 5), összesen 45 nyomás
  • Húzódzkodás: 3x(5 + 5 + 5), végig saját testsúly, körönként más fogással, összesen 45 húzonc
  • Panel-farmer(@24-@28-@32): 3x(20 lépcső + 20 lépcső  + 20 lépcső)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szaunaprogram Bettivel: 2x kristályszauna, 1x sós gőz, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, forró zuhany, utoljára pedig vízágyas szundi
Ennyike. A mai edzés előtt két órás hómeló, utána pedig szaunaprogram, nagyon nem erőltettem a golyózást. (A 2 órás hómeló azért megadta az alapot.) Öt gyakorlatot végeztem és variáltam a használt golyósort.
A húzódzkodásnál nem kötöttem fel plusz súlyt. Ezt jól tettem mert azért a dupla felvételek és dupla nyomások igenyösen igénybe veszik a hátizmokat. Itt abban jelent meg a súlylétra, hogy a három fogás (párhuzamos, normál, széles köteles) között van egy sorrend, nem egyforma nehézségűek.
A létrák közti pihenőket is szorítottam lefelé, így sikerült 45 perc alatt végeznem.

A szaunában jó sokan voltak, a mai ködös, felhős, hóeséses időben sokan nem mentek sízni, hanem inkább a fürdőt választották. Ezen kívül Ausztriában megkezdődött a síszünet, ami egész februárban tart, mégpedig tartományonként 1 hétig (azaz nem egyszerre van az egész országban, hanem nagyobb területenként). Ez számunkra itt a faluban azt eredményezi, hogy a lengyel, dán, holland, svéd, német, ukrán, cseh, orosz, stb. vendégek mellett csúcsra fut az osztrák gyerekes családok száma is. Magyarán a teljes falu full tele van. Ami jó. Nagggyon jó :-)

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: