kedd, február 27, 2018

Súlylétrák (könnyű)

Rendkívül hideg lett, éjszaka -15 °C, nappal sem megy -10 °C fölé. A sípályák hegytetőkön lévő indulási helyein -23 °C van napközben is. Biztos jó lehet most sízni... De a webkamerák szerint jó sokan bevállalják a teljes arclefagyást :-) Ha már eljöttek...
Késő délután mentem edzeni, könnyű nap:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Kétkezes swing(@32+@36+@40): 3x(10 + 10 + 10), összesen 90 lendítés
  • Pincérnyomás(@24+@28+@32): 3x(5 + 5 + 5), bal oldal végig, jobb oldal végig, összesen 45-45 nyomás
  • Húzódzkodás: 3x(5 + 5 + 5), háromféle fogással, összesen 45 húzonc
  • Fekvőtámasz: 3x(8 + 8 + 8), létrán belül egyre magasabbra rakott lábbal, összesen 72 fekvő
  • Snatch(@24+@28+@32): 3x(15-15 + 15-15 + 15-15), összesen 270 szakítás
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 15 perc kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, forró zuhany
Ennyike. A bevezető lendítések után kis golyós nyomások, két saját testsúlyos gyakorlat, végül pedig egy nagyobb mennyiségű szakítás. Ez utóbbinál most nem karonként haladtam, hanem megcsináltam a @24-es golyóval 15-15 ismétlést, majd léptem a @28-hoz, itt is 15-15, végül a kört befejeztem a @32-es golyóval. Így egy létrában 90 szakítás pörgött le egyre nehezebb golyóval. Elég is volt a három létra, az összesen 270 szakítással.
A szauna nagyon jó volt: a kristályban sokáig egyedül ücsörögtem, a tó pedig jéghideg. (A napi átlaghőmérséklet -12 °C lehetett.) Szerencsére engednek bele időnként vékony sugárban melegebb vizet, mert különben már befagyott volna.
A szaunázás során átnedvesedett törölközőm (amin ülök) csonttá fagyott azalatt a 20 perc alatt, amíg a punnyadó medencében ücsörögtem. Úgy kellett erővel összelapogatni, hajtogatni, attól féltem eltörik :-).

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: