szerda, március 14, 2018

Betegség után

Csak addig bujkált bennem a betegség, hogy múlt héten csütörtöktől kezdve erősen elkezdett fájni a torkom. Nálam ez a szokásos betegség tünet. Mint ahogy az is, hogy persze lázam nem volt, hőemelkedésem is csak a 37,1 - 37,3 °C sávban mozgott. Újdonságként jelent meg az egész testes ízületi fájdalom: a térdeim, a csípőm, a derekam, a vállaim, de még a könyököm is fájt. Sőt, a bőröm is fájt, ha a ruha hozzádörzsölődött. Mintha tűvel szurkálták volna. Mindez borzasztó erős torokfájással, meg persze köhögéssel. Így csak orvos lett belőle, fel is írt egy doboz antibiotikumot. No meg elszedtem 6 szem Diclofenák tablettát az ízületekre. Persze a munka nem állhatott le, egy napot feküdtem, aztán a szokásos napi könnyű fizikai munka, egész napra elosztva. Szerencsére hó nem esett, na az betett volna.
Hétfőtől kezdtem már jobban érezni magam, a torkom enyhült, az ízületi fájdalom eltűnt, a közérzetem sokat javult. Ma pedig kimerészkedtem edzeni is. A nehéz napos súlylétrát toltam, de a bemelegítő lendítéseken kívül csak két létrákkal minden gyakorlatban. Az erőnlétem jó volt, nem éreztem semmi gyengeséget. Az egy napos fekvésen kívül minden nap megvolt a 5-6 órás könnyű fizikai meló, így az izmok végig használatban voltak. Ellenben fogytam cirka másfél kg-ot: 95,1 kg voltam ma szauna után. Ennek örömére edzés után gyorsan be is termeltem 8 hatalmas töltött káposztát. Persze kenyér nélkül. A mai edzéske:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Kétkezes swing(@32-@36-@40): 3x(10 + 10 + 10), összesen 90 lendítés
  • Clean&Press(@32-@36-@40): 2x(5 + 5 + 5), bal oldal végig aztán jobb oldal végig, összesen 30-30 nyomás
  • Húzódzkodás(saját+@10+@20): 2x(5 + 5 + 5), körönként más fogással, összesen 30 húzonc
  • Fekvőtámasz: 3x(5 + 5 + 5), lassú, létrán belül egyre magasabbra rakott lábbal, összesen 30 fekvő
  • Egykezes evezés kézisúlyzóval(35kg+40kg+45kg): 2x(5 + 5 + 5), bal oldal végig, aztán jobb oldal, összesen 30-30 evezés
  • Panel-farmer(@28-@32 + @32-@36 + @36-@40): 40 lépcső + 40 lépcső  + 40 lépcső
  • Szumó elemelés(@28-@32 + @32-@36 + @36-@40): 2x(10 + 10 + 10)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 15 perc kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, forró zuhany
Ennyike. Persze direkt ballisztikát most sem toltam edzés végén, a panel farmer erről gondoskodik. Amúgy nem volt rossz ez a két létrás meló, mert így jutott idő fekvőtámaszra, panel farmerre és még elemelésre is. Egy jót szaunáztam a legvégén és kész.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: