hétfő, március 26, 2018

Súlylétrák (nehéz)

A mai edzéske:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Kétkezes swing(@32+@36+@40): 3x(10 + 10 + 10), összesen 90 lendítés
  • Húzódzkodás(saját+@10+@20): 2x(5 + 5 + 5), összesen 30 húzonc, háromféle fogással; a két létra után 3x5 pihi nélkül, csak a fogást változtattam
  • Clean&Press(@32+@36+@40): 2x(5 + 5 + 5), bal oldal végig aztán jobb oldal, összesen 30-30 nyomás
  • Evezés kézisúlyzóval (35kg+40kg+45kg): 2x(5 + 5 + 5), bal oldal, jobb oldal, összesen 30-30 evezés
  • Fekvőtámasz: 2x(5 + 5 + 5), létrán belül egyre magasabbra rakott lábbal, összesen 30 fekvő
  • Swing@40: 10x10, 1:1 munka : pihi aránnyal, jó kis lihegtetős móka
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 15 perc kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, forró zuhany
Ennyike. A ballisztikán kívül mindenből két létra. Nagyon megtetszett ez a két létrás meló, egyrészt a harmadik létra már jobban fáraszt, mint az első kettő, másrészt így mindig van időm négy gyakorlatra. Sőt, most még 10x10 lendítést is betoltam a végére.
Azért most is kiválasztottam egy gyakorlatot (a múltkor az evezésben toltam fel a terhelést), ahol többet végeztem. Ez ma a húzódzkodás volt. A két létra után 15 ismétlést végeztem súly nélkül, mégpedig háromféle fogással, mindből ötöt. Pihi nincs, csak amíg leugrok a húzódzkodóról és fogást váltok. Jó volt, a két létra után éreztem a törődést :-)
A többi a szokásos. A lendítéseknél ügyelek az időre: 15 mp-t szoktam pihenni a sorozatok között, így kb. 1:1 lesz a munka:pihi aránya. Elég is volt belőle ma 100 ismétlés.
A végén egy környi szauna.
TS: 98,1 kg. Úgy látszik, a testtömegem megtalálta a nyugvó pontot a 98 kg környékén. Jól van ez, messze már a 125, meg a 115, meg a 110... :-). Nem is kívánom vissza. Jó volt, szép volt, de jobb így.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: