vasárnap, március 18, 2018

Duplagolyós

Késő délután jutottam ki edzeni, napközben sok volt a meló. A teremben egy sícsapat edzett, szinte minden gépet elfoglaltak. Akik meg nem valamilyen gépen dolgoztak, azok meg a gépek közötti üres területeken nyújtottak a padlón. Ezért a súlylétrák helyett (azért annak is kell hely, hiszen több golyóval melózom egyszerre) egy normál golyós napot tartottam. Így nagyon kevés helyet foglaltam:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Kétkezes swing(@32+@36+@40): 3x(10 + 10 + 10), összesen 90 lendítés
  • DuplaClean + DuplaMP + DuplaC&P (@24-@28): (2-2-2), (4-4-4), (6-6-6), (8-8-8), (10-10-10), összesen 30 felvétel, 30 nyomás és 30 felvétel és nyomás
  • Köteles húzódzkodás + Fekvőtámasz a golyók fülén (emelt láb): 3x(10 + 10)
  • Panel-farmer + Szumó elemelés (@36-@40): 3x(40 lépcső + 10)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 15 perc kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, forró zuhany
Ennyike. A duplagolyós gyakorlatkupacban a 8-8-8 és a 10-10-10 nagyon kemény ám! Nem is tudtam egy golyófelvétellel megcsinálni ezt a két létrafokot, a clean és az mp után leraktam őket, mert elfogyott az erő. A c&p is két-három nekibuzdulásra lett meg. Jól besavasított a 10 dupla felvétel, a 10 duplagolyós mp és a 10 felvétel és nyomás. De ilyen is kell.
A fekvőtámaszok nagyon lassú végrehajtásúak voltak, nagyon mély lenti helyzettel. Edzés végén egy kör szauna és kész. Szerencsére csak pár ember lézengett a szaunában, úgy látszik a vasárnap este az másról szól.
TS: 97,2 kg

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: