kedd, március 06, 2018

Súlylétrák (könnyű)

Még mindig itt molyol bennem a betegség, ezért ma a bemelegítő lendítéseken kívül nem volt külön ballisztika. Amúgy is könnyű nap:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Kétkezes swing(@32+@36+@40): 3x(10 + 10 + 10), összesen 90 lendítés
  • Pincérnyomás(@24+@28+@32): 3x(5 + 5 + 5), bal oldal végig, jobb oldal végig, összesen 45-45 nyomás
  • Húzódzkodás: 3x(5 + 5 + 5), háromféle fogással, összesen 45 húzonc
  • Fekvőtámasz: 3x(5 + 5 + 5), létrán belül egyre magasabbra rakott lábbal, összesen 45 fekvő
  • Panel-farmer(@24-@28 + @32-@32 + @36-@40): 40 lépcső + 40 lépcső  + 40 lépcső
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 15 perc kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, forró zuhany
Ennyike. A bevezető lendítések után kis golyós nyomások, majd két saját testsúlyos gyakorlat. A fekvőtámaszoknál nagyon lassú végrehajtást végeztem, alul kitartott helyzettel. Így mindjárt bőven elég volt 5 ismétlés is az egyes testhelyzetekben. Sőt... Kíváncsi leszek, lesz-e izmoslázam tőle. Biztosra veszem :-)
Edzés végén lépcsőztem egy kicsit, aztán szauna.

Holnap szerda.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Fekvőtámasz nehezítésre- ha esetleg nem ismernéd- egy angol srác dobozra szokta feltenni a kezét és lábát az övre pedig súly van akasztva ami így kényelmesen elfér..... Bajzáth

Sanyi gyerek írta...

Értem. Nem rossz, bár így átgondolva egyrészt túl nagy logisztikát igényel (két elég magas doboz, súly, öv), másrészt azért szerintem az övre akasztott súly előnytelenül terheli a derekat: Szinte be akarja törni a fekvőtámaszt, ha érted, mire gondolok.
Amúgy nehezíteni egyszerűbb: egy gumiszalagot vetek át a vállamon, mindkét vége a tenyeremben van. Már próbáltam, könnyen kivitelezhető és frankón nehezít.
Sokan társ segítségével súlyt helyeznek a vállukra/hátukra, ez megint anyagigényes és kell hozzá egy edzőtárs, aki felteszi, leveszi.
A fekvőtámaszt pont azért szeretem, mert alig kell hozzá valami.