szerda, február 12, 2020

Súlylétrák 22. (közepes)

Télies idő: éjszaka hóesés, nappal napsütés. Lapátolni, havat tolni nem kell, mert napközben itt a faluban meg is löttyen az éjszaka lesett hó, de a sípályákon nem. Ott mindig friss hó várja a sízőket. Ez így nagyon kellemes hómeló ügyileg :-)
Ma közepes nap:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swinges súlylétra + Lépcsőzés (felvezetés):
    • 10x@32 + 10x@36 + 10x@40 + 3x(20 lépcső fel-le kettesével)
    • 10x@36 + 10x@40 + 10x@44 + 3x(20 lépcső fel-le kettesével)
    • 10x@40 + 10x@44 + 10x@48 + 3x(20 lépcső fel-le kettesével)
  • DuplaMP súlylétrák: 5x(@24-@24) + 5x(@28-@28), 4 sorozat, összesen 40 nyomás
  • Húzódzkodás súlylétrák: 5 + 5x(+@8), 4 sorozat, összesen 40 húzonc (váltogattam a normál és a párhuzamos fogást)
  • Evezés FG-s kézisúlyzóval + Fekvőtámasz (állvány, emelt láb): (12-12)x40kg + 10, (10-10)x42,5kg + 10, (8-8)x45kg + 10, (20-20)x45kg + 10, az utolsó sorozatban levettem az FG-t
  • Egykezes függeszkedés: 3x(15mp-15mp), folyamatos meló, lógva váltottam kart
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltó zuhany
Ennyike.
Szépen ledaráltam a mennyiségeket. Közepes nap esetén simán menne az 5 sorozat is a két főgyakorlatból, de mivel a hétfői nehéz napon csak 4 sorozat sikerült, így szolidaritásból ma is maradtam ennél a mennyiségnél.
Egy kiegészítő gyakorlatpárt raktam be, majd egykezes függeszkedéssel zártam. Végre helyrejött a tenyerem, így ismét tudom az egykezes függeszkedést végezni.
Egy kör szaunával zártam.

Ma egy srác a @20-as golyóval swingszerű gyakorlatot végzett. Megmutattam neki, hogy mi is lenne az a lendítés gyakorlat. Erre pár per múlva hozza a telefonját és mutat rajta egy YouTube-os videót, ahol egy srác pont ugyanazt a semminek sem nevezhető gyakorlatot mutatja be. :-) Ráhagytam.

Holnap csütörtök. Ismét havat mond, de remélem az időjárás megmarad az blog elején leírtaknál :-)

Nincsenek megjegyzések: