hétfő, február 24, 2020

Súlylétrák 27. (könnyű)

Tegnap nehéz nap, ma könnyű (erre holnap került volna sor, de akkor nem fogok ráérni):
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swinges súlylétra + Lépcsőzés (felvezetés):
    • 10x@32 + 10x@36 + 10x@40 + 10x@44 + 4x(20 lépcső fel-le kettesével)
    • (10-10)x@32 + (10-10)x@36 + 2x(20 lépcső fel-le kettesével)
  • Duplagolyós nyomásvariációk: 3x10x(@24-@28), mp, see-saw, cp, mindegyik sorozatban 5 ismétlés után felcseréltem a két golyót
  • Húzódzkodás variációk: 3x10, normál fogás, párhuzamos fogás FG-vel végül széles fogás
  • Fekvőtámasz (állvány, emelt láb): 3x10, háromféle fogásszélesség
  • Invertált evezés FG-vel: 3x10, háromféle fogásszélesség 
  • Snatch@24: 5x(10-10), minden 10-10 után kis pihi, laza tempó
  • Függeszkedés: 2x30mp, folyamatos meló, csak fogást váltottam közben
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, váltó zuhany
Ennyike.
A felvezető swingekben az első sorozatban kétkezeseket, a másodikban egykezeseket végeztem. Meg persze lépcsőzést. Kell a változatosság.
A fő részt négy gyakorlat alkotta, mindegyikben 3x10 ismétléssel. Egy gyakorlaton belül a sorozatok  különböztek egymástól (fogásszélesség, nyomástípus, stb.). A nyomásoknál eredetileg a két @24-es golyóval dolgoztam volna, de az egyik @24-es éppen használat alatt volt (goblet guggolt vele egy srác), így felemás golyópár mellett döntöttem. Tök jó volt így. Az egyenletes terhelés miatt minden sorozatban 5 ismétlés után leraktam, és felcseréltem a két golyót. Így nem annyira megterhelő, hiszen egyhuzamban csak 5 ismétlés volt.
Az edzés végi lihegtetős kötél lett volna, de olyan sokan voltak a teremben, hogy fogtam inkább egy @24-es golyót és szakítottam 100-at laza tempóval, kis pihikkel. A snatch úgyis ritka vendég mostanság. A végén szauna.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: