szombat, augusztus 15, 2020

Alsó végtag

Kivételesen ma is edzésnap, holnap nem fogok ráérni. Amúgy simán belefér, hiszen tegnap nyomásos nap volt (egy kis saját testsúlyos húzásos ráadással):

  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingpiramis: 2x10x@36, 2x10x@40, 2x10x@44, 2x10x@48, jó volt!
  • Dupla MP + Dupla C&P: 2x(10 + 10), egy kis teljes test, ez nem maradhat el
  • Lépcsőzés(2x20 lépcső kettesével) + Húzódzkodás: @20, @24, @28, @32, @36, a golyót a mellkas előtt tartottam, minden sorozat után 3 húzonc
  • Elemelés golyókkal + Húzódzkodás: 4x10x(@44+@48), körönként cseréltem a golyókat, minden sorozat után 3 húzonc
  • Panel-farmer: 2x(20 lépcső fel-le)x(@44-@48), minden sorozat után 2x20 lépcső kettesével súly nélkül
  • Combfeszítő gép váltott lábbal: 4x(16-20 ismétlés), egy kis izoláció
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, váltózuhany
Ennyike.
A felvezető lendítésekben a @48-ig mentem fel. Két sorozat duplagolyós meló követte a két kis @24-es golyóval, majd kezdtem a fő részt. A lépcsőzésben a @36-os golyóval is mentem 2x20 lépcsőt, ez azért már durva. Minden sorozat után 3 húzonc volt, csak hogy kitöltsem a pihenőidőt. No meg jól is esik a sok tartásos gyakorlat mellett. Elemelés következett a két legynagyobb golyóval, persze itt is húzonc volt mellette. Majd panel-farmer, itt meg minden sorozat után 2x20 lépcső súly nélkül. Ebből csak két sorozatot toltam, bőven elégnek éreztem. A levezetés egy kis combfeszítőgép, itt kipréseltem még a megmaradt energiát és mehettem szaunázni.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: