csütörtök, augusztus 06, 2020

Húzások

Másfél hét költözés: dobozolások, pakolások, cipekedések, bútorvásárlások és összeszerelések (felnőtt legó), közben persze dolgozni is kellett. Úgyhogy az edzés felejtős volt. De nem is hiányzott.
Ma viszont már edzettem egy keveset:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 8x@36, minimális pihikkel
  • DuplaClean: 3x5x(2x@24), 2x10x(2x@28), a dupla@24-es golyóknál minden felvétel után volt nyomás is
  • Húzódzkodás: 6x5 (háromféle fogást variáltam)
  • Döntött törzsű evezés rúddal (minden ismétlés padlóról indítva): 5x50kg, 5x70kg, 5x90kg, 5x100kg, 2x10x80kg
  • Panel-farmer: 3x(2x20 lépcső fel-le)x(2x@36), lihegetős
  • Függeszkedés variációk: 3x30mp, háromféle fogás, nincs pihi köztük
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, váltózuhany

Ennyike.

Hátsó mozgáslánc fókuszú, igazából átmozgató jellegű edzéske így másfél hét kihagyás után. Ami persze nem jelentett másfél hét punnyadást, sőt. A duplagolyós felvételek esetén a @24-es párnál még nyomásokat is beraktam, csak hogy ilyen is legyen.

A lendítéseknél 10 sorozat lett volna, ahol minden sorozat után egy kis kört sétáltam a teremben. A 8. körnél egy gyíkot vettem észre a lábgépeknél, így azt hajkurásztam :-). Nem sikerült megfogni, de a teremfelügyelőnek szóltam, aki aztán figyelte és sikerült is neki kitessékelnie a parkba.

A melegvizes punynadás kimaradt, mert egy hatalmas zivatar jött fel, így inkább hazasiettem.


Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: