hétfő, augusztus 10, 2020

Alsó végtag

Na most már itt is napok óta 27-28 fok van, ami elég melegnek számít. Mindamellett a rengeteg eső miatt minden méregzöld. Olyan, mintha egy zöld katlanban laknánk. Majd készítek pár fotót, remélem visszaadja ezt a csodálatos panorámát. A helyi gazdák a második kaszálást végzik, gyűjtik a hatalmas műanyag fóliába csomagolt bálákat (amik egyben mini silóként működnek) télire. Nagyon gépesítettek, a kaszálásra, a forgatásra, a rendsodrózásra, a bálázásra mindenféle korú és minőségű gépeik vannak.

A mai edzéske:

  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingpiramis: 3x10x@36, 3x10x@40
  • Dupla C&P: 4x5x(2x@24), csak hogy egy kis ilyen is legyen
  • Elemelés golyókkal + Húzódzkodás: 2x10x(@36+@40), 4x10x(@44+@48), körönként cseréltem a golyókat, minden sorozat után 5 húzonc, itt háromféle fogást variáltam
  • Lépcsőzés(2x20 lépcső kettesével): @20, @24, @28, @32, a golyót a mellkas előtt tartottam
  • Panel-farmer: 4x(20 lépcső fel-le)x(@44-@48), minden sorozat után 2x20 lépcső kettesével súly nélkül, körönként cseréltem a két kar között a golyókat
  • Combfeszítő gép váltott lábbal: 3x(16-20 ismétlés), egy kis izoláció
  • Térdemelés függeszkedve: 3x15
Ennyike.
A felvezető lendítések után pár sorozat duplagolyós felvétel és nyomás a két kis @24-es golyóval. Inkább csak azért, hogy a felsőtest is kapjon egy kevés törődést. Az elemelés sorozatai közé meg húzódzkodást raktam, jól esik váltogatni a két gyakorlatot. Lépcsőzés, majd hasprogram. Lett volna, de a három sorozat térdemelés után nagyon nagy jövés-menés lett a hasamban, úgyhogy gyorsan befejeztem a mai edzést, nyújtás és szauna nélkül. Így is épp hogy sikerült hazaérnem... :-)

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: