szombat, augusztus 08, 2020

Nyomások

Az eddigi két nap edzés, egy nap pihi (ami a könnyű erő programnak ideális) helyett visszatérek az edzésnap-pihinap váltogatásra. Ez jobban megfelel a mostani testépítő jellegű programnak, hiszen itt célzottan vannak leterhelve az egyes izomcsoportok.

A szerdai húzásos nap után rég nem érzett izomlázam lett, különösen a széles hátizom felső részén, illetve a vállizom hátsó területein. Azért másfél hét kihagyás csak érződik. Másrészt hiába volt közben egy csomó cipekedés, az csak nem olyan célzottan terhel, mint egy húzásos edzésnap. Pedig tényleg óvatosra is vettem a figurát. Ma nyomásnap következett, de itt is erősen visszafogtam a gyakorlatokat:

  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • BUP: 10x(3-3)@28, nagyon kevés pihikkel a sorozatok között
  • Vízszintes mellnyomó: 5x5 (az utolsó maximális terhelésű volt), 3x(10+ ismétlés, majd kb. feleannyi lappal amennyi megy), lassan végrehajtva
  • Alkarprogram:
    • Wrist Roller(@48): 2x(1 befelé - 1 kifelé - 1 befelé - 1 kifelé)
    • Rúd görgetése az ujjakon (állva): 4x(4-6 ismétlés)x60kg
    • Kézisúlyzó alkar feszítőkre padon: 4x(4-6 ismétlés)x12kg
    • Függeszkedés variációk: 3x30mp (FG-s), 1 perc normál
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, váltózuhany
Ennyike.
A BUP inkább gyakorlós volt, nem szerettem volna nagy ismétlésszámra menni, inkább 3 ismétlés, sok sorozat, kevés pihenő. A mellizomra egy gépet választottam, ahol előbb fellépkedtem egy maximális terhelésű 5 ismétléses sorozatig, majd jelentősen visszavéve a lapok számát, 3x2 mennyiségi sorozatot végeztem. Durva lett...
A nyomások után alkarprogram négy gyakorlattal. Egy kis szórakozás is kell :-)
A végén persze szauna.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: