péntek, március 04, 2022

Hát és kar

A mai mozgolódás. Kicsit rövidebb volt a szokásosnál (kevesebb sorozat), sietnem kellett:

  • Húzódzkodás + Lépcsőzés: 4x5 (kétféle fogást váltogattam) + minden sorozat után 3x20 lépcső kettesével
  • Egykezes evezés FG-s kézisúlyzóval + Lépcsőzés: 4x(5-5)x45kg, majd FG nélkül 2x(15-15)x45kg + minden sorozat után 3x20 lépcső kettesével
  • Lehúzás csigán: 2x(amennyi megy)x(összes kis lap), 2 féle fogással
  • Csigás letolás tricepszre súlylétra (pihi nincs létrán belül)
    • ferde fogantyú: 4. laptól kezdve kettesével 7 lépésben, 5 ismétlések
    • köteles:  4. laptól kezdve egyesével 7 lépésben, 5 ismétlések
  • Scott-pad rúddal: 2x(10 + 10)x30kg, az első 10 szűk, a második 10 széles fogás, pihi nincs köztük
  • Wrist Roller: 2x(1 befelé + 1 kifelé + 1 befelé + 1 kifelé)x48kg
  • Függeszkedés: egykezes 2x(30mp-30mp), normál 1x60mp
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, úszás a tóban, melegvizes punnyadás
Ennyike.
Az evezés nagyon nehéz volt az FG-vel, ma semmi tapadás nem volt az FG és a tenyerem között (pedig magnéziát is használtam). Következőleg kicsit visszaveszem a súlyt és nagyobb ismétlésszámmal fogok melózni.

Az edzés jó kis pörgős volt, inkább kevesebb sorozatot toltam, de a szaunát nem akartam kihagyni. Így is a meleg vízben csak rövid ideig punnyadtam.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: