vasárnap, április 24, 2022

Sokszor 5

A tegnapi gyalogtúra után rendesen el voltam fáradva, de mára semmi nyoma. Még mutatóba sem maradt izomláz a vádliban, a combokban. Azért a rendszeres lépcsőzés (súllyal és anélkül) hasznos ám túraügyileg. Így ma edzés. Annál is inkább, mert ma lejár a havi bérletem illetve holnaptól nincs ingyenes belépő a fürdő- és szaunarészbe. (Betti jogán járt a családnak az ingyenes 4 órás belépő, de holnaptól máshol dolgozik.) Így ma még kihasználtam.
Ráadásul jövő héten a szaunarészt fogják felújítani. Nagyon-nagyon ráfér, a punnyadó medencében nem jók a masszírozók, a tó meg iszonyat hínáros. Remélem lesz eredménye a leállásnak.
Ismét éves bérletet fogok venni, ez igazából havi szinten 35 euróval lesz több és ráadásul nem kell edzés után körbe menni, hanem a fürdő-konditerem kapuját tudom majd használni. Bérlek ismét egy szekrényt is, ahogy azt tettem a lezárások előtt.

Ma egy kis erőgyakorlás-lihegtetős napot tartottam, mennyiségi résszel a végén és fogáserővel:
  • Összetett gyakorlatsor három sorozat, összesen 45 perc
    • Kézisúlyzós FG-s evezés: (5-5)
    • Dupla MP : 5
    • Lépcsőzés: 2x(20 lépcső kettesével) - ugyanazzal a golyópárral, amivel nyomtam
    • Minden három körön belül a következő súlyokat használtam: 40kg - 2x@20, 42,5kg - 2x@24, 45kg - 2x@28
  • Lehúzás csigán + Vízszintes mellnyomógép: 10x(összes kis lap + 2 nagy) + 10x(11 lap), három sorozat, pihi nélkül
  • Wrist Roller: (1 kifelé + 1 befelé)x60kg, három sorozat
  • Függeszkedés: FG-s 3x(30mp), normál 60mp
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, úszás, punnyadás
Ennyike.
Az összetett gyakorlatsorban most minden három sorozaton belül emeltem a terhelést, majd újrakezdtem. Más így, mint ugyanazzal a terheléssel végigtolni. Kilenc sorozat után egy kis mennyiségi rész, majd fogáserő. Itt érdekesség: a teremben volt három fiatal titán, aki érdeklődve nézték, hogy mit is csinálok. Felajánlottam nekik, hogy próbálják ki. Csak az egyikük tudta elemelni a padlótól a két golyót olyan 40 cm-re. Ráadásul a könnyebbik irányban. Szembesültek a valósággal :-)

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: